„Regina“, continuarea succesului „Inimă de ţigan“

Regina“ este noua telenovelă românească pe care Promance, companie MediaPro Pictures, o pregăteşte pentru Acasă în această toamnă. Filmările au început luni, 7 iulie, pe platourile de la Buftea. Protagoniştii noii poveşti sunt Diana Dumitrescu şi Bogdan Albulescu. Despre această „aventură” filmată, Diana, interpreta Reginei, povesteşte că acest rol este foarte diferit de ce a făcut până acum. „Încă din prima zi ne-am confruntat cu secvenţe complexe. A fost destul de greu, pentru că personajul este nou şi diferit pentru mine, dar îmi place mult şi aştept în fiecare zi să văd cum evoluează”, spune eroina principală.

La rândul lui, Bogdan Albulescu mărturiseşte: „Am fost plăcut surprins de ideile pe care le au regizorii Iura Luncaşu şi Alex Fotea, de Diana, care are multă prospeţime, de modul în care am lucrat cu Dan Condurache, un actor care inspiră încredere. La sfârşitul zilei am trăit un sentiment de oboseală plăcută, pentru că, deşi am lucrat mult, totul este nou şi emoţionant”. Dan Condurache şi Augustin Viziru şi-au intrat şi ei în roluri, iar în casa familiei Potcovaru, îndrăgitele personaje State (Gheorghe Visu), Flacăra (Carmen Tănase), Stiven (Octavian Strunilă) şi Minodora (Doiniţa Oancea) au intrat din nou în acţiune şi pregătesc surprize pentru fanii lor.

Niciun comentariu: